sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Moi taas pitkästä aikaa!

Kohta on joulu mutta jotain kummaa silti,
en odota sitä yhtään, en lahjoja tai sitä jouluruokaa
mulla pyörii mielessä vaan se jokavuotinen hulina ..
















Eilen 19.12 olin The Soundsin keikalla Kaapelitehtaalla
Keikka oli ihan äärettömänmahtavanjumalattomankaunisihanaseksikäs
ja itse Maja Ivarsson oli juuuuri tuota.
Biisejä tuli mm. Midnight sun, Queen of apology, Fire, Beatbox,
Home is where your heart is, Night after night, Tony the beat,
Painted by numbers, Hope you're happy now, Hurt you,
Dorchester hotel & Living in America
.. SEKÄ PARI MUUTA ...
Oltiin ihan eturivissä Even kanssa ja meille seuraa piti myös Anu & Ansku,
kuin myös pari humalaista turkulaistoopea
MAJA IVARSSON ON JUMALAUTA SEKSIKÄS.
Se nosti jonkun tytön yleisöstä valitsemaan vielä jonkun biisin ja yhtäkkiä läpsikin sitä jo takamukseen.
Lämppärikin MATT & KIM oli aivan tajuttoman hyvä, se nostatti odotuksessa tunnelmaa.
Lavalla nähtiin myös pari joulupukkia jotka heitteli yleisöön The Soundsin keikkapaitoja jne.
Me ihan mentiin vaan reilulla kädellä ostamaan bändipaidat!
Maja + matt&kim kiroili aika paljon, koko ajan kuulu vaan MOTHERFUCKERRSS, FUCK
ja BITCHES, sun muuta.
Eilinen oli unohtumaton ja paras keikka ikinä.
Keikka päättyi yhdeltä yöllä ja meille tuli kävelyreissu sitten loppujen lopuksi Ruoholahdesta Rautatientorille.
T-junalla tikkurilaan sekä taksilla simonkallioon.
Tuli kallis reissu kaiken kaikkiaan mut lopulta jokainen hetki ja sentti oli sen arvoisia.
HUHUUHUU tuuletan vielä pitkään tätä mutta palautelkaa mua aina välillä maan pinnalle,
tai älkää sittenkään.
SOUNDSSS ♥

Mulle kelpais nyt semmoset valkoset converssit,
ne on semmoset rempseet ja niistä tulee kesä mieleen, entiset kun kehtas mennä rikki.
Tosiaan kesästä ei varmaan tarvi puhua kun jus kun kattoo tonne pihalle niin näkee puoli metriä lunta.
Toistamiseen conssirakkaat.
Vois olla jo uusi vuosi, haluun viimein mun loputkin raketit pois kun niitä on vielä jäljellä,
sekä haluun ottaa vähän hömpsyjä, mutta oikeesti vain vähän.
Sekä vois olla jo 8.3 ja voisin saada jo mun muksun, siis niin että musta tulis jo se täti.
Haluun taas jollekkin keikalle, ehkä pitää vielä hankkia jostain tonne Billy Talenttiin liput
MUTTA miksi vitussa ALL TIME LOW ei tule suomeeeen?!? se halutaan, kiitooos.
Sekä haluun festareita, flowin ja ankka taas ois ihan kiva koska sen aikana on mukava hörpsiä mehukatteja
Jätän haaveiluni nyt sikseen, halusin vaan kertoa tosta keikasta missä olin eikä mulla varsinaisesti sitten muuta ollutkaan


Kuulumisiin kuomaseni rakkaimpain!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti