lauantai 9. tammikuuta 2010

Kouluviikko ei alkanut hirveen hyvin,
tuli vähän laiskoteltua jne.
Eilen pidin tosiaan vapaapäivää kun nukahdin pommiin ja sitten suuntasin katseeni kohti helsinkiä jossa hengailin amyn ja parin muun nassukan kanssa, helsingistä evelle jossa vietimme mukavaa iltaa yhdessä inkan kera.
Missasin vikan dösän ja soitin siitä vanhemmilleni jotka tietenkin suutahtivat ja käskivät lopulta jäädä yöksi evelle jos vain voin ja tietenkin se huoli mut yöksi : ) se on ihana
ja joo sitten aamulla suihkun kautta ilman pipoa tai kaulahuivia -15 pakkaseen kävelemään tiksiin kirjastoon ja kauppaan! jes ja siellä kävi pieni mummovälikohtaus josta voi lukea vaikka mun facebookista, mut tosiaan yks mummeli ihastu mun henkseleihin.
Oon kierrellyt nyt wayne's kuppiloita espoossa asti, tapiolassa kettuvie!
on ollu tosi kiva viikko ja oon tosi onnellinen jotenki nyt vaikka eka mua ketutti joku tosi pahasti ja olin hirvittävän ärsyyntynyt etten ikinä! hehee, suunnitelmissa olis vielä ton vilman kanssa lähtä leffoihin ja muutenkin viettämään sen ihanan palleron kanssa aikaa.
Veli lähtee maanantaina armeijaan ja se pyys mua inttikama -ostoksille,
se tarvii kuulemma mm. uudet kengät, kuminauhoja?, villasukkia..
sitä tulee ikävä mut onneks se pääsee niille lomilleen ja sitten maaliskuussa kun vauva syntyy niin se pääsee mukaan sinne synnytykseen ja kaikkea.
En malta edes odottaa sitä ja en malta odottaa kesää! kuten ei varmaan moni muukaan tässä ihanassa talvipakkasessa


Were you sent to destroy me
Look I'm still breathing
I warned you the white one is evil
She will kill
You

tykkään elliot minorista ja mulla pyörii päässä the veronicasin secret (:

3 kommenttia: