keskiviikko 11. marraskuuta 2009

A heart that hurts, is a heart that works

Viime perjantaina olin Evellä yötä
ja yhtäkkiä mulle nousi tosi korkea kuume
olin kolme päivää kuumeessa, parhaimmillaan sitä oli 40.7
nyt oon paranemaan päin, kurkku vielä vähän kipee ja yskää
mutta kyllä tää tästä.
Oli oikeesti ihan vitusta olla kipeenä,
ja kun ei ollu muutakaan tekemistä,
niin kuvailin oravaa meidän puussa kaukaa lasin takaa
ja lainasin Prison breakin ekan tuotantokauden ja katoin sen.
Mutta juu meijän maikkakin on kipee ja meen perjantaina ekaa kertaa viikkoon kouluun.
Tänään oltiin sitten Even kämpillä Neten kanssa,
kävin viimeks ennen tätä 4 päivää sitten ulkona : D
oli pikkasen ihanaa päästä ulos ahh.

Sitten mun täti ihkuni varas meille liput Spring Awakeningiin,
eli semmoseen musikaaliin nam, mennään sinne 27. päivä ja
sitten meillä on joku Capoeiran pikkujoulusauna sitä pari päivää ennen.
Ja sitten mulla on kohta synttäritkin! SUPERJEIJ! no okei joo,
onhan niihin vielä kolme viikkoa :D:D

Sitten tällä hetkellä mua ärsyttää semmoset ihmiset,
jotka oikeesti tietää et välitän niistä,
vaikkakin joo jos oon loukannu niitä,
pyydän anteeksi ja oikeasti en tarkoittanut sattuttaa,
niin loukkaa takasin, minkä ymmärrän mut en ymmärrä sitä
että pitää jatkaa sitten sitä koko ajan,
eikä osaa lopettaa kun menee jo rajan yli.
Se on jotenkin niin naurettavaa,
varsinkin kun yritetään tehä jollain asialla mustasukkaseksi,
ja kun mua ei oikeesti kiinnosta kuulla jostain asiasta
ja sitten sitä juttua jauhetaan joka kerta kun jutellaan,
silti ollaan niin ihania.
Haluun vaan päästä yli ja olla kaveri,
mutta se on helvetin vaikeeta jos toisesta välittää ja kuitenkin se satuttaa koko ajan.
Ensin olin tosi onnellinen näin,
nyt en tiedä että mitä hittoa mun pitäis ajatella,
ymmärrän ihan hyvin että oot löytänyt jotain uutta
mut miks kerrot siitä mulle kun en halua tietää,
et säkään halua kuulla mun asioista joten antaisit olla.

2 kommenttia:

  1. Nam Prison Breakin eka tuotantokausi, rakastan sitä, kuten isänikin! :D

    VastaaPoista
  2. kaikki rakastaa sitä, eikä ollu ees kiirettä kattoo sitä niii katoin joku 7 tuntii päiväs : D aws

    VastaaPoista