keskiviikko 18. marraskuuta 2009

These words are my heart and soul

Olinpa tosi pahalla päällä jotenkin,
olin tosi väsynyt ja en saanut sitten nukuttua vaikka yritin,
en tiiä, oli semmonen että yksikin pieni ärsyke, räjähdän ja ammun itteni :D:D
en oikeesti tekis niin ikinä mutta nyt oli vähällä napsahtaa,
oon yleensä aika lepponen ihminen ja tänään laiskotutti muutenkin
ihan tajuttomasti joten päätin että lahnaan kotona
ja sitten kuin taivaalta päähäni putosi idea vähän maalata hiuksia
laitoin vähän mustaa as you can see ja samalla kun väri oli aikaansa
päässäni, kessuttelin vähän jos vaikka fiilis vähän nousisi.
Pitäis alkaa kattelemaan vähintään 7 viikon tet-paikkaa,
haluun johonki siistiin vaatekauppaan tai jonnekkin kivaaan,
nyt meillä on pari päivää alanvaihdosta ja joudun pariksi päiväksi maalaamaan huohh
ja jossain vaiheessa pääsen tutustumaan hiusalaan : )
mun koulupäivät on tooodella lyhyitä, ihan naurettavan lyhyitä
mut jotenki just se että se on niin turhauttavaa niin saa mut ärsyyntymään,
jotkut olis ihan helvetin onnellisia että koulua on kolme tuntia päivässä
mutta mua stresssaa ja sitten kun tulee kotiin, on heränny aamulla ihan vitun aikaseen
ja yrittää mennä päikkäreille, ei saa enää unta ja kestää vielä ikuisuuksia,
kun muut pääsee kouluistansa.
Viikonloppuna sitten oon kerranki edes vähän aikaa yksin himassa
kun porukat lähtee turkuun päiväksi,
päiväkännit kuulostaa aika nameilta mutta muutakin voi olla tiedossa
haluisin vaan nukkua, joku mun viekkuun ja hipsuttaan,
mieluiten joku kiva tsirbula kiitos ♥
mun päässä on koko hiton päivän pyörinyt sum41 - with me,
enkä saa sitä pois vaikka kuuntelin sen ja luulin sen loppuvan sillä,
mut eikai voi mitään kun se on vaan huippu,
mulla on hellis





6 kommenttia:

  1. Voi sua ja noi hiukset on namm (vaikka kuva ei ole mainioin, mutta selvää saa ja se riittää.) Joo voin tulla hipsuttaa sua :D ei mitää päiväkännejä lauantaina kunnon dokaus :D

    VastaaPoista
  2. ai no nyt puhut asiaaa! dokataan vaan : D ja tuuu hipsuttaa joo oma tiinani :> ♥ (huoh omistan sut : D)

    VastaaPoista
  3. IHANA TUKKA, ME LIKE! <3 Eikai sulla oo joku syksy/talvimasis :(

    VastaaPoista
  4. hihii mäkin tykkäään! mulla ei oo pitkään aikaan ollu mustaa hiuksissani ja nyt on iha emofiilis : D ei mulla mitään masista oo, joku ihme päivän kestävä kaamos oli, nyt oon taas normi rekkuli! :>

    VastaaPoista
  5. oot niin söpö :* ja ihan sika kivaa lukee sun blogi <3

    VastaaPoista
  6. oiii säkin oot söppänä pinkkihiukseni<3 awsaws kiva jos tykkääät! :)

    VastaaPoista