lauantai 21. elokuuta 2010

Hei sisko pieni, Helsinkiin!

Nyt on koulu alkanut, ekat 3 päivää olin täysin hukassa, mua heiteltiin luokasta toiseen ja oli tosi turvaton olo.
Sain heti uusia mukavia kavereita, joista olen todella ilonen.


Tää vuosi tähän asti on ollut ihan paras, varsinkin kesä..
Koska...

Rakastuin






Juhlin..








Vietin aikaa ystävieni kanssa..











Ihanien ihmisten kanssa

















Mulla oli kivaa vaikka mulla oli hirvittävä olo.. Finkeynä :)









Ja tietenikin.. että musta tuli täti :)












Mökkeilin.. Hah :)





Prideilin..















Istuin puku päällä, tuusulanjärven rannalla..








Ja olin muutenkin komeana..














Joitain aikoja mitä ikävöin..











Kuva jolle nauran aina..











Päivä joka muutti täysin elämäni..















Ja kaikki ne ihmiset johon olen tutustunut vuonna 2010!
Parhaat kesämuistot oli kyllä kuhmoisissa mökillä, lintsillä hillan ja annikan kanssa,
parit stadireissut, juhannus ja turkureissu ehdottomasti.

Oon kyllä äärettömän laiska kirjottamaan tänne mitään,
siksi tykkään enemmän laittaa kuvia, vaikkei niitäkään paljoa ole.

6 kommenttia:

  1. HEI olin tuol tapahtumas kun oot toi maskotti, mitääää :D tulit halaa mua takaapäin ja säikähdin ihan helkutisti. ai ton näkönen tyyppi siellä sisällä oli :) sulla on tosi kivat hiukset ja anteeks anonyymi.. ei oo omaa profiilia vielä :D

    VastaaPoista
  2. kaua ootte ollu hillan kaa nyt yhes? :-)
    söpö pari ♥

    VastaaPoista
  3. joooo olin maskottina :--D! kiva kun tulit kommentoimaan :)

    VastaaPoista
  4. aammn.. 6. ens kuuta tulee 5kk :) ja kiitos :_)♥

    VastaaPoista
  5. ootte niin sulosia tuon tytön kanssa et voi ei :) sulla tosi kivat hiukset, missä käyt kampaajalla? minkä ikänen oot? missä asut? anteeksi kun kyselen näin.. kiinnostaa vaan XD

    VastaaPoista
  6. ää kiitos paljon :) no kun, mä en käy kampaajalla vaan leikkaan itse :--D oon syntynyt -93 ja asun vantaalla korsossa. Ei kysymykset mua haittaa, tottakai saa ja pitää kysyä! ;)

    VastaaPoista